Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.date.accessioned2024-09-24T21:10:33Z-
dc.date.available2024-09-24T21:10:33Z-
dc.date.issued2022-11-25-
dc.identifier.citationhttps://ekhnuir.karazin.ua/server/api/core/bitstreams/ec414707-7cea-46e1-a606-a06ee4d1d2e9/contentuk_UK
dc.identifier.otherУДК 339.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364-
dc.description.abstractУ роботі визначено, що сучасні інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації дають можливість підприємству сформувати інформаційну базу для прийняття аналітичних управлінських рішень. Рекомендовано до найважливіших інструментів системи аналізу відносити: збереження даних, інтеграція даних, аналіз даних, представлення даних. The work determined that modern innovative tools for analyzing marketing information enable the enterprise to form an information base for making analytical management decisions. It is recommended that the most important tools of the analysis system include: data storage, data integration, data analysis, data presentation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ / Ю. Б. Чаплінський // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022 р., м. Харків / ХНУ імені В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – С. 246–248.uk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UK
dc.subjectbusiness Intelligenceuk_UK
dc.subjectаналітичні платформиuk_UK
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk_UK
dc.titleІнноваційні інструменти аналізу маркетингової інформаціїuk_UK
dc.title.alternativeInnovative Tools for Analysis of Marketing Informationuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Harkiv_22.pdf333 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.