Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Назва: Інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації
Інші назви: Innovative Tools for Analysis of Marketing Information
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович
Теми: інновації
маркетинговий аналіз
business Intelligence
аналітичні платформи
маркетингова інформація
Дата публікації: 25-лис-2022
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ / Ю. Б. Чаплінський // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022 р., м. Харків / ХНУ імені В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – С. 246–248.
Бібліографічний опис: https://ekhnuir.karazin.ua/server/api/core/bitstreams/ec414707-7cea-46e1-a606-a06ee4d1d2e9/content
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено, що сучасні інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації дають можливість підприємству сформувати інформаційну базу для прийняття аналітичних управлінських рішень. Рекомендовано до найважливіших інструментів системи аналізу відносити: збереження даних, інтеграція даних, аналіз даних, представлення даних. The work determined that modern innovative tools for analyzing marketing information enable the enterprise to form an information base for making analytical management decisions. It is recommended that the most important tools of the analysis system include: data storage, data integration, data analysis, data presentation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chaplinskyi_Harkiv_22.pdf333 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.