Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Название: Інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації
Другие названия: Innovative Tools for Analysis of Marketing Information
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович
Ключевые слова: інновації
маркетинговий аналіз
business Intelligence
аналітичні платформи
маркетингова інформація
Дата публикации: 25-ноя-2022
Издатель: Чаплінський Ю. Б. ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ / Ю. Б. Чаплінський // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022 р., м. Харків / ХНУ імені В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – С. 246–248.
Библиографическое описание: https://ekhnuir.karazin.ua/server/api/core/bitstreams/ec414707-7cea-46e1-a606-a06ee4d1d2e9/content
Аннотация: У роботі визначено, що сучасні інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації дають можливість підприємству сформувати інформаційну базу для прийняття аналітичних управлінських рішень. Рекомендовано до найважливіших інструментів системи аналізу відносити: збереження даних, інтеграція даних, аналіз даних, представлення даних. The work determined that modern innovative tools for analyzing marketing information enable the enterprise to form an information base for making analytical management decisions. It is recommended that the most important tools of the analysis system include: data storage, data integration, data analysis, data presentation.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chaplinskyi_Harkiv_22.pdf333 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.