Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Title: Інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації
Other Titles: Innovative Tools for Analysis of Marketing Information
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: інновації
маркетинговий аналіз
business Intelligence
аналітичні платформи
маркетингова інформація
Issue Date: 25-Nov-2022
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ / Ю. Б. Чаплінський // Сучасне управління організаціями: концепції, цифрові трансформації, моделі інноваційного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25 листоп. 2022 р., м. Харків / ХНУ імені В. Н. Каразіна. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2022. – С. 246–248.
Citation: https://ekhnuir.karazin.ua/server/api/core/bitstreams/ec414707-7cea-46e1-a606-a06ee4d1d2e9/content
Abstract: У роботі визначено, що сучасні інноваційні інструменти аналізу маркетингової інформації дають можливість підприємству сформувати інформаційну базу для прийняття аналітичних управлінських рішень. Рекомендовано до найважливіших інструментів системи аналізу відносити: збереження даних, інтеграція даних, аналіз даних, представлення даних. The work determined that modern innovative tools for analyzing marketing information enable the enterprise to form an information base for making analytical management decisions. It is recommended that the most important tools of the analysis system include: data storage, data integration, data analysis, data presentation.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2364
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Harkiv_22.pdf333 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.