Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович-
dc.date.accessioned2024-09-24T21:08:22Z-
dc.date.available2024-09-24T21:08:22Z-
dc.date.issued2022-12-12-
dc.identifier.otherУДК 339.187.2-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2363-
dc.description.abstractУ роботі визначено, що PR-підтримку процесу реалізації програми лояльності умовно можна розділити на чотири основні етапи: підготовчий етап з дослідженнями та визначенням базових елементів PR-стратегії інформаційно-комунікаційної підтримки програми лояльності; етап розробки повної програми PR-супроводу програми лояльності; практична реалізація програми інформаційно-комунікаційної підтримки програми лояльності; оцінка ефективності інструментів, що були використані при реалізації PR-програми. The work determined that the PR support of the loyalty program implementation process can be conditionally divided into four main stages: the preparatory stage with research and definition of the basic elements of the PR strategy of information and communication support of the loyalty program; the stage of developing a complete program of PR support for the loyalty program; practical implementation of the program of information and communication support of the loyalty program; evaluation of the effectiveness of the tools used in the implementation of the PR program.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. PR-ПІДТРИМКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ / Ю. Б. Чаплінський // Стратегічні засади розвитку підприємств у сучасних ринкових умовах : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 12 грудня 2022 р., м. Хмельницький, м. Херсон. – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2022. – С. 104–107.uk_UK
dc.subjectPRuk_UK
dc.subjectлояльністьuk_UK
dc.subjectпрограми лояльностіuk_UK
dc.subjectстратегія інформаційно-комунікаційної підтримкиuk_UK
dc.subjectоцінка ефективностіuk_UK
dc.titlePR-підтримка програми лояльностіuk_UK
dc.title.alternativePR Support of the Loyalty Programuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Herson_22.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.