Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2363
Title: PR-підтримка програми лояльності
Other Titles: PR Support of the Loyalty Program
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович
Keywords: PR
лояльність
програми лояльності
стратегія інформаційно-комунікаційної підтримки
оцінка ефективності
Issue Date: 12-Dec-2022
Publisher: Чаплінський Ю. Б. PR-ПІДТРИМКА ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ / Ю. Б. Чаплінський // Стратегічні засади розвитку підприємств у сучасних ринкових умовах : матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 12 грудня 2022 р., м. Хмельницький, м. Херсон. – Херсон : ФОП Вишемирський В. С., 2022. – С. 104–107.
Abstract: У роботі визначено, що PR-підтримку процесу реалізації програми лояльності умовно можна розділити на чотири основні етапи: підготовчий етап з дослідженнями та визначенням базових елементів PR-стратегії інформаційно-комунікаційної підтримки програми лояльності; етап розробки повної програми PR-супроводу програми лояльності; практична реалізація програми інформаційно-комунікаційної підтримки програми лояльності; оцінка ефективності інструментів, що були використані при реалізації PR-програми. The work determined that the PR support of the loyalty program implementation process can be conditionally divided into four main stages: the preparatory stage with research and definition of the basic elements of the PR strategy of information and communication support of the loyalty program; the stage of developing a complete program of PR support for the loyalty program; practical implementation of the program of information and communication support of the loyalty program; evaluation of the effectiveness of the tools used in the implementation of the PR program.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2363
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplinskyi_Herson_22.pdf4.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.