Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2358
Назва: Дослідження інноваційних рішень в управлінні готелями
Інші назви: Implementation of Innovative Solutions in Hotel Staff Management
Автори: Паламарек, Каріна Вікторівна
Чумак, Денис Олегович
Теми: готельне підприємство
персонал
управління
інноваційні рішення
навчання
hotel enterprise
management
innovative solutions
staff
training
Дата публікації: 2023
Видавництво: Паламарек К. ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ РІШЕНЬ В УПРАВЛІННІ ГОТЕЛЯМИ / К. Паламарек, Д. Чумак // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2023. – № 3 (91). – С. 196–208. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-3.91.14.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні готельний бізнес України знаходиться в стані кризи: багато підприємств припинило діяльність, деякі знаходяться на окупованих територіях або зазнали руйнувань, відсутність туристів та масовий відтік кваліфікованих кадрів – усе це негативно позначається на туристичній галузі та економіці країни загалом. У зв’язку з цим готельєрам необхідно впроваджувати нові послуги, залучати споживачів готельних послуг та знаходити інноваційні рішення для управління засобом розміщення. Мета дослідження – пошук інноваційних рішень управління персоналом готельних підприємств, з метою забезпечення його ефективного функціонування та мотивації персоналу. Методологія дослідження. Методика проведення досліджень ґрунтувалась на використанні методів системного та теоретичного аналізу, аналізу джерел інформації з проблеми дослідження та методу порівняння. У сфері обслуговування людський чинник є головним фактором надання послуг, тому задля ефективного управління та функціонування готельного підприємства необхідно проводити навчання та підвищення кваліфікації персоналу. У статті розглянуто поняття управління персоналом у готелях, а також класичні та сучасні методи керування. Зважаючи, що час не стоїть на місці та виникають нові стратегії у навчанні, досліджено інноваційні рішення для підготовки спеціалістів готельної сфери Найбільш популярними наразі є: система електронного навчання, онбординг, тренінг-програми, коучинг та програми мотивації. Усі вищеперелічені методи є дієвими, однак найбільш успішним для керівництва є їх поєднання. Доведено необхідність систематичного навчання працівників готелів як підґрунтя підвищення ефективності їхньої діяльності та покращення якості готельного обслуговування. Використання запропонованих методів управління та навчання працівників готелю надасть прискорення адаптації новачків, професійний розвиток їхніх вмінь та знань, покращення комунікації з відвідувачами та керівництвом, підвищить мотивацію та винагороду, турботу про добробут співробітників, а систематичний моніторинг та оцінка допоможуть забезпечити успішну перспективу готельного підприємства. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальшого вивчення проблеми впровадження інноваційних рішень управління готелем, а також потребують практичного впровадження в готельних підприємствах. To date, the hotel business of Ukraine is in a state of crisis: many enterprises have ceased operations, some are located in the occupied territories or have suffered destruction, the lack of tourists and the mass outflow of qualified personnel, all this negatively affects the tourism industry and the economy of the country as a whole. In this regard, hoteliers need to introduce new services, attract consumers of hotel services and find innovative solutions for managing accommodation. In the field of service, the human factor is the main factor in the provision of services, therefore, for the effective management and operation of a hotel enterprise, it is necessary to conduct training and professional development of personnel. The research methodology was based on the use of methods of systematic and theoretical analysis, analysis of sources of information on the research problem, and the method of comparison. The article discusses the concept of personnel management in hotels, as well as classical and modern management methods. Taking into account that time does not stand still and new strategies in education are emerging, innovative solutions for training specialists in the hotel sector have been researched. The most popular currently are: elearning system, onboarding, training programs, coaching and motivation programs. All of the above methods are effective, but their combination is the most successful for management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2358
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
palamarek_Implementation of Innovative.pdfосновний текст324.76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.