Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаламарек, Каріна Вікторівна-
dc.contributor.authorРомановська, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorСтрутинська, Любов Тодорівна-
dc.date.accessioned2024-09-24T18:12:51Z-
dc.date.available2024-09-24T18:12:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУДК:338.483.13:392.72+83.05-044.372:338.124uk_UK
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2356-
dc.description.abstractНестабільна соціально-економічна ситуація, що розпочалася у 2008 році, зовнішня збройна агресія на Сході держави, анексія Кримського півострова, спалах коронавірусу, військове вторгнення російських окупантів – всі ці кризові явища призвели до практично повної зупинки надання послуг у багатьох сегментах індустрії гостинності. Мета дослідження – обґрунтування кризових явищ та їх вплив на функціонування індустрії гостинності. Методологія. Методика проведення економічних досліджень ґрунтувалась на застосуванні системного аналізу – для з’ясування основних категорій дослідження; абстрактно-логічного методу – для здійснення теоретичних узагальнень та висновків про сучасні наукові дослідження в галузі розвитку сфери гостинності. У статті проведено критичний аналіз ситуації на ринку індустрії гостинності. Розглянуто кризові явища в індустрії гостинності, які спричинені збройною агресією на Сході держави, анексією Кримського півострова, спалахом COVID-19, військовим вторгненням російських окупантів та вивчено їх наслідки. Визначено, що індустрія гостинності постраждала найбільше: під час пандемії, спричиненої COVID-19, зокрема через обмежувальні заходи, які запроваджують держави на пересування громадян, карантин, заборону авіаперевезень; під час війни, спричиненої вторгненням російських окупантів, зокрема через втрату власного бізнесу та роботи, знищення інфраструктури, міграції, заборони на продаж алкогольних напоїв тощо. Запропоновані важливі чинники впливу на розвиток сфери гостинності в кризових умовах, які дадуть змогу прискорити науковий пошук стосовно нових механізмів реформування галузі, розробляти нові концепції та методи управління, адже в умовах постійної мінливості як внутрішнього так і зовнішнього середовища готельноресторанний бізнес кожного разу стикається з новими проблемами і викликами. Ефективність впровадження наукових розробок забезпечуватиме українському бізнесу достойне місце на світовому ринку індустрії гостинності, підвищуватиме значимість для зростання національної економіки та міжнародної інтеграції, зокрема у європейському напрямі. Здійснити науковий пошук стосовно нових систем реформування галузі, адже незважаючи на те, що за останні роки нагромаджено значний досвід в методології діагностики кризових явищ, сфера індустрії гостинності періодично зазнає економічних криз, які залежать від низки чинників впливу, тому потребує систематичного детального вивчення та вдосконалення, що обумовлює доцільність проведення подальших досліджень, спрямованих на поліпшення розвитку закладів готельно-ресторанного бізнесу в умовах кризових явищ. The article analyzes the components of crisis phenomena and their impact on the functioning of the hospitality industry. The crises in the hospitality industry caused by the armed aggression in the east of the country, the annexation of the Crimean Peninsula, the outbreak of COVID-19, the military invasion of the Russian occupiers are considered and their consequences are studied. It is noted that influencing key sectors of the economy, the hospitality industry is increasingly becoming one of the most important indicators of socioeconomic development, both in certain regions and the country as a whole. Crisis phenomena, which are constantly in close contact with the economy, have significantly affected the behavior of the hospitality industry, the use of new technologies for production, hired labor, procurement of necessary equipment, lower incomes, higher raw materials, higher taxes, higher utility tariffs and other economic factors. At the same time, hotel and restaurant enterprises form and provide services that meet the physical and spiritual and moral needs of the population and have a significant consumer demand, regardless of the social status of citizens. At the same time, a number of services of hotel and restaurant business enterprises carry increased social responsibility to citizens. These issues cannot be left without special attention and control by the state. The state must make much more efforts to support all hospitality industries, especially the tens of thousands of small business owners, whose rapid resumption will allow them to re-employ and retain millions of employees. Prospects for further research are scientific research on new systems of reforming the industry, because despite the fact that in recent years has accumulated considerable experience in the methodology of crisis diagnosis, the hospitality industry periodically experiences economic crises that depend on a number of factors study and improvement, which determines the feasibility of further research aimed at improving the development of hotel and restaurant business in times of crisis.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПаламарек К. В. КРИЗОВІ ЯВИЩА ТА ЇХ ВПЛИВ НА ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ / К. В. Паламарек, О. Л. Романовська, Л. Т. Струтинська // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2022. – № 2 (86). – С. 20–31. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2022-2.86.02.uk_UK
dc.subjectвійськове вторгнення російських окупантівuk_UK
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UK
dc.subjectкризові явищаuk_UK
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UK
dc.subjectпандеміяuk_UK
dc.subjectmilitary invasion of the Russian invadersuk_UK
dc.subjecthospitality industryuk_UK
dc.subjectcrisis phenomenauk_UK
dc.subjecthotel and restaurant businessuk_UK
dc.subjectpandemicuk_UK
dc.titleКризові явища та їх вплив на функціонування індустрії гостинностіuk_UK
dc.title.alternativeCrisis Phenomena and their Impact on the Hospitality Industryuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
palamarek_Crisis Phenomena.pdfосновний текст165.47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.