Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2340
Назва: Стратегічний маркетинговий аудит: зміст та напрямок розвитку аудиторських послуг в Україні
Інші назви: Strategic Marketing Audit: Contents and Areas of Development of Auditing Services
Автори: Рилєєв, Сергій Володимирович
Дрінь, Ірина Ігорівна
Теми: аудит
audit
маркетинговий аудит
marketing audit
стратегічний маркетинговий аудит
strategic marketing audit
Дата публікації: 2020
Видавництво: Рилєєв С. В. СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ: ЗМІСТ ТА НАПРЯМОК РОЗВИТКУ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ / С. В. Рилєєв, І. І. Дрінь // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11–12 листоп. 2020 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2020. – С. 135–138.
Короткий огляд (реферат): The role and content of strategic audit in general and strategic marketing audit in particular, as perspective directions of development of audit services in Ukraine are determined. The directions of methodology improvement of strategic marketing audit in the system of improvement of information support of substantiation, development and correction of marketing, and therefore the whole business strategy of the enterprise are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2340
Розташовується у зібраннях:82.15.21.11 Аудиторська діяльність (тези)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.