Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2340
Title: Стратегічний маркетинговий аудит: зміст та напрямок розвитку аудиторських послуг в Україні
Other Titles: Strategic Marketing Audit: Contents and Areas of Development of Auditing Services
Authors: Рилєєв, Сергій Володимирович
Дрінь, Ірина Ігорівна
Keywords: аудит
audit
маркетинговий аудит
marketing audit
стратегічний маркетинговий аудит
strategic marketing audit
Issue Date: 2020
Publisher: Рилєєв С. В. СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ АУДИТ: ЗМІСТ ТА НАПРЯМОК РОЗВИТКУ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ / С. В. Рилєєв, І. І. Дрінь // Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11–12 листоп. 2020 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2020. – С. 135–138.
Abstract: The role and content of strategic audit in general and strategic marketing audit in particular, as perspective directions of development of audit services in Ukraine are determined. The directions of methodology improvement of strategic marketing audit in the system of improvement of information support of substantiation, development and correction of marketing, and therefore the whole business strategy of the enterprise are outlined.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2340
Appears in Collections:82.15.21.11 Аудиторська діяльність (тези)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.