Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрінь, Ірина Ігорівна-
dc.contributor.authorРилєєв, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2024-09-15T20:38:10Z-
dc.date.available2024-09-15T20:38:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 338.48:658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРилєєв С. В. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН І ВРАЖЕНЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ / С. В. Рилєєв, І. І. Дрінь // Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 5 трав. 2022 р, м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2022. – С. 112–116.uk_UK
dc.subjectсфера гостинностіuk_UK
dc.subjecthospitality industryuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectготельний продуктuk_UK
dc.subjecthotel productuk_UK
dc.titleМаркетинг відносин і вражень в сфері гостинності під час створення готельного продуктуuk_UK
dc.title.alternativeMarketing of relations and impressions in the field of hospitality in the course of creating a hotel productuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.71.57 Економіка туризму (тези)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.