Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДрінь, Ірина Ігорівна / Drin, Iryna-
dc.contributor.authorРилєєв, Сергій Володимирович / Rylieiev, Serhii-
dc.date.accessioned2024-09-15T20:38:10Z-
dc.date.available2024-09-15T20:38:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 338.48:658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДрінь І. І. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН І ВРАЖЕНЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ / І. І. Дрінь, С. В. Рилєєв // Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 5 трав. 2022 р, м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2022. – С. 112–116.uk_UK
dc.subjectсфера гостинностіuk_UK
dc.subjecthospitality industryen
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketingen
dc.subjectготельний продуктuk_UK
dc.subjecthotel producten
dc.titleМаркетинг відносин і вражень в сфері гостинності під час створення готельного продуктуuk_UK
dc.title.alternativeMarketing of Relations and Impressions in the Field of Hospitality in the Course of Creating a Hotel Producten
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.71.57 Економіка туризму (тези)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.