Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308
Назва: Маркетинг відносин і вражень в сфері гостинності під час створення готельного продукту
Інші назви: Marketing of relations and impressions in the field of hospitality in the course of creating a hotel product
Автори: Дрінь, Ірина Ігорівна
Рилєєв, Сергій Володимирович
Теми: сфера гостинності
hospitality industry
маркетинг
marketing
готельний продукт
hotel product
Дата публікації: 2022
Видавництво: Рилєєв С. В. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН І ВРАЖЕНЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ / С. В. Рилєєв, І. І. Дрінь // Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 5 трав. 2022 р, м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2022. – С. 112–116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308
Розташовується у зібраннях:06.71.57 Економіка туризму (тези)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.