Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308
Название: Маркетинг відносин і вражень в сфері гостинності під час створення готельного продукту
Другие названия: Marketing of relations and impressions in the field of hospitality in the course of creating a hotel product
Авторы: Дрінь, Ірина Ігорівна
Рилєєв, Сергій Володимирович
Ключевые слова: сфера гостинності
hospitality industry
маркетинг
marketing
готельний продукт
hotel product
Дата публикации: 2022
Издатель: Рилєєв С. В. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН І ВРАЖЕНЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ / С. В. Рилєєв, І. І. Дрінь // Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 5 трав. 2022 р, м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2022. – С. 112–116.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2308
Располагается в коллекциях:06.71.57 Економіка туризму (тези)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.