Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрінь, Ірина Ігорівна / Drin, Iryna-
dc.contributor.authorРилєєв, Сергій Володимирович / Rylieiev, Serhii-
dc.date.accessioned2024-09-15T20:08:16Z-
dc.date.available2024-09-15T20:08:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2306-
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherDrin I. FORMATION AND SELECTION OF MARKETING TOOLS IN TODAY’S BUSINESS: THE IMPACT OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT / I. Drin, S. Rylieiev // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 45–49.uk_UK
dc.subjectmarketingen
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectexternal environmenten
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UK
dc.titleFormation and Selection of Marketing Tools in Today’s Business: the impact of the External Environmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45-49_Formation and selection of marketing tools in today’s business the impact of the external environment.pdfосновний текст186.58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.