Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDrin, Iryna-
dc.contributor.authorRylieiev, Serhii-
dc.date.accessioned2024-09-15T20:08:16Z-
dc.date.available2024-09-15T20:08:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2306-
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherDrin I. FORMATION AND SELECTION OF MARKETING TOOLS IN TODAY’S BUSINESS: THE IMPACT OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT / I. Drin, S. Rylieiev // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 45–49.uk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketing toolsuk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectexternal environmentuk_UK
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UK
dc.titleFormation and selection of marketing tools in today’s business: the impact of the external environmentuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45-49_Formation and selection of marketing tools in today’s business the impact of the external environment.pdfосновний текст186.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.