Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2306
Title: Formation and selection of marketing tools in today’s business: the impact of the external environment
Authors: Drin, Iryna
Rylieiev, Serhii
Keywords: marketing
маркетинг
marketing tools
маркетингові інструменти
external environment
зовнішнє середовище
Issue Date: 2023
Publisher: Drin I. FORMATION AND SELECTION OF MARKETING TOOLS IN TODAY’S BUSINESS: THE IMPACT OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT / I. Drin, S. Rylieiev // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 45–49.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2306
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45-49_Formation and selection of marketing tools in today’s business the impact of the external environment.pdfосновний текст186.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.