Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколовський, Владислав Валентинович-
dc.date.accessioned2024-09-11T10:03:08Z-
dc.date.available2024-09-11T10:03:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290-
dc.description.abstractВизначено роль маркетингу в діяльності підприємства, обгрунтовано необхіжність використання інструментів маркетингу для покращення діяльності підприємства. Здійснено аналіз діяльності підприємства на ринку та проведено оцінку конкурентних позицій ТОВ «Терра Фуд». Сформовано шлязи удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень на ТОВ «Терра Фуд».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСоколовський В. В. Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства  Соколовський, Владислав Валентинович : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / В. В. Соколовський ; наук. кер. О. В. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 37 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectвиробництвоuk_UK
dc.subjectproductionuk_UK
dc.subjectвпливuk_UK
dc.subjectinfuenceuk_UK
dc.titleВплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeInfluence of marketing on the competitiveness of a manufacturing enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOKOLOVSKIY_073.pdfосновний текст912.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.