Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Назва: Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства
Інші назви: Influence of marketing on the competitiveness of a manufacturing enterprise
Автори: Соколовський, Владислав Валентинович
Теми: маркетинг
marketing
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
виробництво
production
вплив
infuence
Дата публікації: 2024
Видавництво: Соколовський В. В. Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства  Соколовський, Владислав Валентинович : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / В. В. Соколовський ; наук. кер. О. В. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 37 с.
Короткий огляд (реферат): Визначено роль маркетингу в діяльності підприємства, обгрунтовано необхіжність використання інструментів маркетингу для покращення діяльності підприємства. Здійснено аналіз діяльності підприємства на ринку та проведено оцінку конкурентних позицій ТОВ «Терра Фуд». Сформовано шлязи удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень на ТОВ «Терра Фуд».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOKOLOVSKIY_073.pdfосновний текст912.79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.