Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Название: Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства
Другие названия: Influence of marketing on the competitiveness of a manufacturing enterprise
Авторы: Соколовський, Владислав Валентинович
Ключевые слова: маркетинг
marketing
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
виробництво
production
вплив
infuence
Дата публикации: 2024
Издатель: Соколовський В. В. Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства  Соколовський, Владислав Валентинович : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / В. В. Соколовський ; наук. кер. О. В. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 37 с.
Аннотация: Визначено роль маркетингу в діяльності підприємства, обгрунтовано необхіжність використання інструментів маркетингу для покращення діяльності підприємства. Здійснено аналіз діяльності підприємства на ринку та проведено оцінку конкурентних позицій ТОВ «Терра Фуд». Сформовано шлязи удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень на ТОВ «Терра Фуд».
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SOKOLOVSKIY_073.pdfосновний текст912.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.