Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Title: Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства
Other Titles: Influence of marketing on the competitiveness of a manufacturing enterprise
Authors: Соколовський, Владислав Валентинович
Keywords: маркетинг
marketing
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
виробництво
production
вплив
infuence
Issue Date: 2024
Publisher: Соколовський В. В. Вплив маркетингу на конкурентоспроможність виробничого підприємства  Соколовський, Владислав Валентинович : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / В. В. Соколовський ; наук. кер. О. В. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 37 с.
Abstract: Визначено роль маркетингу в діяльності підприємства, обгрунтовано необхіжність використання інструментів маркетингу для покращення діяльності підприємства. Здійснено аналіз діяльності підприємства на ринку та проведено оцінку конкурентних позицій ТОВ «Терра Фуд». Сформовано шлязи удосконалення процесу проведення маркетингових досліджень на ТОВ «Терра Фуд».
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2290
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOKOLOVSKIY_073.pdfосновний текст912.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.