Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2280
Назва: Розробка цінової політики підприємства
Інші назви: Development of the company's pricing policy
Автори: Гордашко, Віталій Ярославович
Теми: ціна
price
дохід
income
витрати
costs
собівартість
cost
фінансові результати
financial results
прибуток
profit
Дата публікації: 2023
Видавництво: Гордашко В. Я. Розробка цінової політики підприємства  Development of the company's pricing policy ; спец. 072 «Фінaнси, бaнківськa спрaвa тa стрaxyвaння» спеціалізації «Державні фінанси» / В. Я. Гордашко ; наук. кер. А. О. Чорновол. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2023. – 54 с.
Короткий огляд (реферат): Цінова політика є однією з ключових складових стратегічного управління підприємством, що визначає його конкурентоспроможність на ринку та здатність забезпечити стійкий розвиток. Розробка та ефективне впровадження цінової стратегії відіграють важливу роль у досягненні успіху підприємства в умовах постійної конкуренції та змінних умов ринку. У контексті даної роботи буде проведено аналіз сутності цінової політики як складової економічної стратегії підприємства та розглянуті різні підходи до її формування. Також буде проведений аналіз ціноутворюючих факторів, що впливають на функціонування підприємства. Крім того, ця робота охопить напрямки удосконалення цінової політики даного підприємства, включаючи економічне обґрунтування та прогнозування наслідків впровадження запропонованих стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2280
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GORDASHKO_072.pdfосновний текст1.09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.