Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2163
Назва: Комунікаційні процеси на підприємстві та шляхи їх удосконалення в умовах кризи
Інші назви: Communication processes at the enterprise and ways to improve them in a crisis
Автори: Стоколос, Ніколь-Олександра Андріївна
Теми: комунікації
communications
комунікаційні процеси
communication processes
криза
crisis
управління
management
удосконалення
improvement
Дата публікації: 2024
Видавництво: Стоколос Н.-О. А. Комунікаційні процеси на підприємстві та шляхи їх удосконалення в умовах кризи  Communication processes at the enterprise and ways to improve them in a crisis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний ресторанний менеджмент» / Н.-О. А. Стоколос ; наук. кер. А. В. Шимко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 48 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню комунікаційних процесів на підприємстві та визначенню шляхів їх удосконалення в умовах кризи. У роботі розглянуто сутність та значення комунікацій у внутрішньому та зовнішньому середовищі підприємства, проаналізовано основні теоретичні підходи до організації комунікаційних процесів. На матеріалах, що характеризують діяльність ТОВ «Морбакс», проведено аналіз прибутковості підприємства та оцінку комунікаційної діяльності. Вивчено вплив кризових ситуацій на комунікаційну діяльність та запропоновано методи адаптації комунікаційних стратегій до умов кризи, впровадження нових технологій, навчання персоналу та стратегічні плани комунікацій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2163
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STOKOLOS_073.pdfосновний текст771.74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.