Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2162
Назва: Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства в умовах кризи
Інші назви: Management of advertising activity of a trade enterprise in a crisis
Автори: Данелюк, Аліна Віталіївна
Теми: управління
management
рекламна діяльність
advertising activity
торговельне підприємство
trade enterprise
фірма
firm
сучасні умови
modern conditions
Дата публікації: 2024
Видавництво: Данелюк А. В. Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства в умовах кризи  Management of advertising activity of a trade enterprise in a crisis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / А. В. Данелюк ; наук. кер. А. В. Шимко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 41 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним аспектам та практичним підходам до рекламної діяльності, розробці шляхів її удосконалення в умовах кризи. На матеріалах, що характеризують діяльність ТОВ торгово-виробнича фірма «Нива», проведено аналіз прибутковості підприємства та оцінку рекламної діяльності. Доведено, що реклама має бути більш цільовою, персоналізованою та орієнтованою на конкретні потреби споживачів, які змінилися під впливом кризи. На основі критичного аналізу отриманих даних у роботі запропоновано напрямки удосконалення рекламної стратегії в умовах кризи та інноваційні підходи до рекламної діяльності для ТОВ торгово-виробнича фірма «Нива», зокрема використання цифрових технологій та сучасних інструментів аналітики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2162
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DANELIUK_073.pdfосновний текст443.3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.