Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2162
Название: Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства в умовах кризи
Другие названия: Management of advertising activity of a trade enterprise in a crisis
Авторы: Данелюк, Аліна Віталіївна
Ключевые слова: управління
management
рекламна діяльність
advertising activity
торговельне підприємство
trade enterprise
фірма
firm
сучасні умови
modern conditions
Дата публикации: 2024
Издатель: Данелюк А. В. Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства в умовах кризи  Management of advertising activity of a trade enterprise in a crisis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / А. В. Данелюк ; наук. кер. А. В. Шимко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 41 с.
Аннотация: Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним аспектам та практичним підходам до рекламної діяльності, розробці шляхів її удосконалення в умовах кризи. На матеріалах, що характеризують діяльність ТОВ торгово-виробнича фірма «Нива», проведено аналіз прибутковості підприємства та оцінку рекламної діяльності. Доведено, що реклама має бути більш цільовою, персоналізованою та орієнтованою на конкретні потреби споживачів, які змінилися під впливом кризи. На основі критичного аналізу отриманих даних у роботі запропоновано напрямки удосконалення рекламної стратегії в умовах кризи та інноваційні підходи до рекламної діяльності для ТОВ торгово-виробнича фірма «Нива», зокрема використання цифрових технологій та сучасних інструментів аналітики.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2162
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DANELIUK_073.pdfосновний текст443.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.