Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2162
Title: Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства в умовах кризи
Other Titles: Management of advertising activity of a trade enterprise in a crisis
Authors: Данелюк, Аліна Віталіївна
Keywords: управління
management
рекламна діяльність
advertising activity
торговельне підприємство
trade enterprise
фірма
firm
сучасні умови
modern conditions
Issue Date: 2024
Publisher: Данелюк А. В. Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства в умовах кризи  Management of advertising activity of a trade enterprise in a crisis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / А. В. Данелюк ; наук. кер. А. В. Шимко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 41 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена теоретичним аспектам та практичним підходам до рекламної діяльності, розробці шляхів її удосконалення в умовах кризи. На матеріалах, що характеризують діяльність ТОВ торгово-виробнича фірма «Нива», проведено аналіз прибутковості підприємства та оцінку рекламної діяльності. Доведено, що реклама має бути більш цільовою, персоналізованою та орієнтованою на конкретні потреби споживачів, які змінилися під впливом кризи. На основі критичного аналізу отриманих даних у роботі запропоновано напрямки удосконалення рекламної стратегії в умовах кризи та інноваційні підходи до рекламної діяльності для ТОВ торгово-виробнича фірма «Нива», зокрема використання цифрових технологій та сучасних інструментів аналітики.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2162
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DANELIUK_073.pdfосновний текст443.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.