Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2148
Назва: Особливості управління торговельною мережею в умовах сьогодення
Інші назви: Peculiarities of trade network management in today's conditions
Автори: Боднарюк, Сергій Сергійович
Теми: управління
management
торговельні мережі
trade networks
формати торгівлі
trade formats
власна торгова марка
own trade mark
підприємство
enterprise
Дата публікації: 2024
Видавництво: Боднарюк С. С. Особливості управління торговельною мережею в умовах сьогодення  Peculiarities of trade network management in today's conditions : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / С. С. Боднарюк ; наук. кер. В. О. Пенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 55 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційні роботі визначено поняття торговельної мережі, зміст та їх особливості, надано характеристику видів та форматів торговельних мереж, проведено загальну організаційно-економічну характеристику ТОВ «Сільпо», проведено оцінку результатів фінансово-економічної діяльності ТОВ «Сільпо» та визначення особливості торговельної мережі «Сільпо». Визначено вплив власної торгової марки як способу підвищення результативності діяльності торговельної мережі та роль інновацій в системі управління та господарської діяльності торговельних мереж.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2148
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BODNARIUK_073.pdfосновний текст1.58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.