Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2144
Title: Роль брендів в управлінні підприємством ресторанного господарства
Other Titles: The role of brands in the management of a restaurant business enterprise
Authors: Ястремcька, Христина Степанівна
Keywords: управління
management
бренд
brand
ресторан
restaurant
імідж
image
цифровий маркетинг
digital marketing
Issue Date: 2024
Publisher: Ястремcька Х. С. Роль брендів в управлінні підприємством ресторанного господарства  The role of brands in the management of a restaurant business enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / Х. С. Ястремcька ; наук. кер. Н. В. Шупрудько. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 53 с.
Abstract: У кваліфікаційні роботі описано процес формування бренду закладів ресторанного господарства, визначено роль бренду в маркетингових комунікаціях підприємств ресторанного господарства. Наведено загальну характеристику досліджуваного підприємства, проведено оцінку результатів фінансово-господарської діяльності «МакДональдз Юкрейн Лтд» та оцінку особливостей «МакДональдз Юкрейн Лтд» та його бренду. Визначено поняття іміджу бренду як складової брендового капіталу та визначено роль цифрового маркетингу як одної із сучасних технологій бренд-менеджменту.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2144
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IASTREMSKA_073.pdfосновний текст868.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.