Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯстремcька, Христина Степанівна-
dc.date.accessioned2024-07-24T10:58:36Z-
dc.date.available2024-07-24T10:58:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2144-
dc.description.abstractУ кваліфікаційні роботі описано процес формування бренду закладів ресторанного господарства, визначено роль бренду в маркетингових комунікаціях підприємств ресторанного господарства. Наведено загальну характеристику досліджуваного підприємства, проведено оцінку результатів фінансово-господарської діяльності «МакДональдз Юкрейн Лтд» та оцінку особливостей «МакДональдз Юкрейн Лтд» та його бренду. Визначено поняття іміджу бренду як складової брендового капіталу та визначено роль цифрового маркетингу як одної із сучасних технологій бренд-менеджменту.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЯстремcька Х. С. Роль брендів в управлінні підприємством ресторанного господарства  The role of brands in the management of a restaurant business enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / Х. С. Ястремcька ; наук. кер. Н. В. Шупрудько. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 53 с.uk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectресторанuk_UK
dc.subjectrestaurantuk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectimageuk_UK
dc.subjectцифровий маркетингuk_UK
dc.subjectdigital marketinguk_UK
dc.titleРоль брендів в управлінні підприємством ресторанного господарстваuk_UK
dc.title.alternativeThe role of brands in the management of a restaurant business enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IASTREMSKA_073.pdfосновний текст868.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.