Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2144
Название: Роль брендів в управлінні підприємством ресторанного господарства
Другие названия: The role of brands in the management of a restaurant business enterprise
Авторы: Ястремcька, Христина Степанівна
Ключевые слова: управління
management
бренд
brand
ресторан
restaurant
імідж
image
цифровий маркетинг
digital marketing
Дата публикации: 2024
Издатель: Ястремcька Х. С. Роль брендів в управлінні підприємством ресторанного господарства  The role of brands in the management of a restaurant business enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / Х. С. Ястремcька ; наук. кер. Н. В. Шупрудько. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 53 с.
Аннотация: У кваліфікаційні роботі описано процес формування бренду закладів ресторанного господарства, визначено роль бренду в маркетингових комунікаціях підприємств ресторанного господарства. Наведено загальну характеристику досліджуваного підприємства, проведено оцінку результатів фінансово-господарської діяльності «МакДональдз Юкрейн Лтд» та оцінку особливостей «МакДональдз Юкрейн Лтд» та його бренду. Визначено поняття іміджу бренду як складової брендового капіталу та визначено роль цифрового маркетингу як одної із сучасних технологій бренд-менеджменту.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2144
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IASTREMSKA_073.pdfосновний текст868.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.