Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКостик, Олександра Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-07-24T08:52:42Z-
dc.date.available2024-07-24T08:52:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2110-
dc.description.abstractУ кваліфікаційні роботі описано сутнісні характеристики бренда в умовах ринкової економіки, наведено основи формування бренд-менеджменту, проведено організаційно-управлінську характеристику підприємства, обгрутновано необхідність формування бренд-менеджменту в стратегічному розвитку підприємства та описано етапізацію вибору стратегії розвитку бренду підприємства, а також сформовано організаційні передумови впровадження бренд-менеджменту на підприємстві.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКостик О. О. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства  Brand management in the strategic development of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / О. О. Костик ; наук. кер. Г. В. Долга. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 54 с.uk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectменеджментuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.titleБренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeBrand management in the strategic development of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KOSTYK_073.pdfосновний текст592.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.