Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2110
Назва: Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства
Інші назви: Brand management in the strategic development of the enterprise
Автори: Костик, Олександра Олександрівна
Теми: бренд
brand
менеджмент
management
стратегія
strategy
розвиток
development
підприємство
enterprise
Дата публікації: 2024
Видавництво: Костик О. О. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства  Brand management in the strategic development of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / О. О. Костик ; наук. кер. Г. В. Долга. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 54 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційні роботі описано сутнісні характеристики бренда в умовах ринкової економіки, наведено основи формування бренд-менеджменту, проведено організаційно-управлінську характеристику підприємства, обгрутновано необхідність формування бренд-менеджменту в стратегічному розвитку підприємства та описано етапізацію вибору стратегії розвитку бренду підприємства, а також сформовано організаційні передумови впровадження бренд-менеджменту на підприємстві.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2110
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOSTYK_073.pdfосновний текст592.49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.