Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2110
Название: Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства
Другие названия: Brand management in the strategic development of the enterprise
Авторы: Костик, Олександра Олександрівна
Ключевые слова: бренд
brand
менеджмент
management
стратегія
strategy
розвиток
development
підприємство
enterprise
Дата публикации: 2024
Издатель: Костик О. О. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємства  Brand management in the strategic development of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Готельний і ресторанний менеджмент» / О. О. Костик ; наук. кер. Г. В. Долга. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 54 с.
Аннотация: У кваліфікаційні роботі описано сутнісні характеристики бренда в умовах ринкової економіки, наведено основи формування бренд-менеджменту, проведено організаційно-управлінську характеристику підприємства, обгрутновано необхідність формування бренд-менеджменту в стратегічному розвитку підприємства та описано етапізацію вибору стратегії розвитку бренду підприємства, а також сформовано організаційні передумови впровадження бренд-менеджменту на підприємстві.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2110
Располагается в коллекциях:бакалавр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
KOSTYK_073.pdfосновний текст592.49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.