Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБічер, Богдан Петрович-
dc.date.accessioned2024-07-24T08:43:01Z-
dc.date.available2024-07-24T08:43:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2109-
dc.description.abstractУ кваліфікаційні роботі розкривається сутність маркетингу в соціальних мережах, описуються види інструментів маркетингу в соціальних мережах, проводиться організаційно-економічна оцінка ТОВ «Нова Пошта», а також оцінка ролі бренду в діяльності ТОВ «Нова Пошта», пропонуються сучасні тенденції маркетингу в соціальних мережах, та обгрунтовуються виклики та можливості соціальних мереж у 2024 році.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБічер Б. П. Маркетинг як метод просування бізнесу в соціальних мережах  Marketing as a method of business promotion in social networks : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / Б. П. Бічер ; наук. кер. А. А. Вдовічен. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 55 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectsocial networksuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing toolsuk_UK
dc.subjectтенденції маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing trendsuk_UK
dc.titleМаркетинг як метод просування бізнесу в соціальних мережахuk_UK
dc.title.alternativeMarketing as a method of business promotion in social networksuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BICHER_073.pdfосновний текст2.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.