Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2109
Назва: Маркетинг як метод просування бізнесу в соціальних мережах
Інші назви: Marketing as a method of business promotion in social networks
Автори: Бічер, Богдан Петрович
Теми: маркетинг
marketing
соціальні мережі
social networks
бренд
brand
інструменти маркетингу
marketing tools
тенденції маркетингу
marketing trends
Дата публікації: 2024
Видавництво: Бічер Б. П. Маркетинг як метод просування бізнесу в соціальних мережах  Marketing as a method of business promotion in social networks : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент», ОП «Управління бізнесом» / Б. П. Бічер ; наук. кер. А. А. Вдовічен. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 55 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційні роботі розкривається сутність маркетингу в соціальних мережах, описуються види інструментів маркетингу в соціальних мережах, проводиться організаційно-економічна оцінка ТОВ «Нова Пошта», а також оцінка ролі бренду в діяльності ТОВ «Нова Пошта», пропонуються сучасні тенденції маркетингу в соціальних мережах, та обгрунтовуються виклики та можливості соціальних мереж у 2024 році.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2109
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BICHER_073.pdfосновний текст2.96 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.