Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтецівко, Тарас Олександрович-
dc.date.accessioned2024-07-10T09:31:18Z-
dc.date.available2024-07-10T09:31:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2100-
dc.description.abstractУ теоретичній частині даної кваліфікаційної роботи автор дослідив теоретико-методичні засади формування комплексу маркетингу закладів ресторанного господарства, зокрема розкрив сутність і значення комплексу маркетингу підприємства на цільовому ринку, висвітлив особливості формування комплексу маркетингу закладів ресторанного господарства. У розділі 2 автором був проведений аналіз маркетингової діяльності ресторану «Nonna Makarona», у тому числі організаційно-економічний аналіз діяльності ресторану «Nonna Makarona», та аналіз впровадженого комплексу маркетингу ресторану «Nonna Makarona». У третьому розділі автором запропоновано напрями формування маркетингових стратегій розвитку ресторану «Nonna Makarona», також наведені пропозиції реалізації маркетингових стратегій розвитку ресторану «Nonna Makarona» на основі впровадження стандартів якості та розроблені стратегії лояльності споживачів до бренду для посилення конкурентних переваг ресторану «Nonna Makarona».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСтецівко Т. О. Розробка комплексу маркетингу ресторану (на матеріалах пі церії «Nonna makarona»)  Development of the restaurant's marketing complex (based on the materials of the "Nonna makarona" pizzeria) : кваліфікаційна робота ; спец. 181 «Харчові технології», ОП «Харчові технології» / Т. О. Стецівко ; наук. кер. Т. С. Незвещук-Когут. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 67 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectресторанне господарстваuk_UK
dc.subjectrestaurant managementuk_UK
dc.subjectстратегіїuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectгостіuk_UK
dc.subjectguestsuk_UK
dc.titleРозробка комплексу маркетингу ресторану (на матеріалах пі церії «Nonna makarona»)uk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of the restaurant's marketing complex (based on the materials of the "Nonna makarona" pizzeria)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stezivko_241.pdfосновний текст2.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.