Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2098
Назва: Управління якістю послуг ( на матеріалах готелю «Мигово»)
Інші назви: Service quality management (on the materials of the Mygovo hotel)
Автори: Лупашку, Юрій Валерійович
Теми: якість
quality
послуги
services
SPA-послуги
SPA services
світ туризму
the world of tourism
Дата публікації: 2024
Видавництво: Лупашку Ю. В. Управління якістю послуг ( на матеріалах готелю «Мигово»)  Service quality management (on the materials of the Mygovo hotel) : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно-ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / Ю. В. Лупашку ; наук. кер. О. Л. Романовська. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 31 с.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Управління якістю послуг ( на матеріалах готелю «Мигово»)», яка містить три розділи: «Теоретичні аспекти сервісних процесів готелю», «Дослідження організаційної діяльності сервісних процесів готелю «Мигове»», «Основні рекомендації спрямовані на організації вдосконалення сервісних процесів готелю «Мигове»». У кваліфікаційній роботі розкрито сучасний світ туризму, адже через швидкий ритм життя і брак часу на відновлення фізичного і психічного здоров'я багато людей вважають за краще відпочивати в готелях зі SPA послугами. Попит на відпочинок у курортних готелях видно з результатів пошуку в Інтернеті. Аналіз переваг SPA-послуг показує, що наявність SPA-центру на території готелю робить його більш привабливим для туристів і позитивно впливає на прибуток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2098
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lupaschko_241.pdfосновний текст570.48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.