Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖилович, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-07-10T07:51:13Z-
dc.date.available2024-07-10T07:51:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2096-
dc.description.abstractУ даній кваліфікаційній роботі було визначено роль та теоретичні основи інформаційно-комунікаційних технологій в системі організаційного управління підприємством, зокрема досліджено теоретичні основи комунікацій як інструменту маркетингової стратегії, визначено засоби та інструменти комунікаційних технологій у сфері готельного бізнесу. У другому розділі роботи досліджено систему інформаційно комунікаційних технологій як складової організаційного управління підприємства, у тому числі проведено дослідження специфіки налагодження комунікацій у ТОВ «Бізнес-центр Буковина», на основі якої дана оцінка фективності комунікаційних процесів досліджуваного підприємства. У розділі 3 автором надані пропозиції щодо розробки ефективних комунікацій в системі організаційного управління підприємством ТОВ «Бізнесцентр «Буковина», розроблена програма внутрішніх комунікацій у системі маркетингової стратегії туристичного підприємства, а також запропоновані шляхи підвищення ефективності системи інформаційно-комунікацій в загальній структурі організаційного управління підприємством ТОВ «Бізнес-центр «Буковина».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЖилович Л. В. Удосконалення інформаційно-комунікаційних технологій готелю (на матеріалах ТОВ «Бізнес-центр «Буковина»)  Improvement of information and communication technologies of the hotel (based on the materials of the Bukovyna Business Center) : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно-ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / Л. В. Жилович ; наук. кер. Т. С. Незвещук-Когут. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 67 с.uk_UK
dc.subjectinformationuk_UK
dc.subjectінформаціяuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectпроцесиuk_UK
dc.subjectprocessesuk_UK
dc.subjectсфера готельного бізнесуuk_UK
dc.subjecthotel business sphereuk_UK
dc.titleУдосконалення інформаційно-комунікаційних технологій готелю (на матеріалах ТОВ «Бізнес-центр «Буковина»)uk_UK
dc.title.alternativeImprovement of information and communication technologies of the hotel (based on the materials of the Bukovyna Business Center)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:бакалавр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zelovich_241.pdfосновний текст1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.