Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2095
Назва: Удосконалення інформаційної системи взаємодії у готелі (на матеріалах готелю «Алеанда»)
Інші назви: Improving the information system of interaction in the hotel" on the materials of the Aleanda hote
Автори: Тирнован, Анастасія Михайлівна
Теми: інформаційні системи
information systems
мультимедійні технології
multimedia technologies
візуалізація
visualization
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тирнован А. М. Удосконалення інформаційної системи взаємодії у готелі (на матеріалах готелю «Алеанда»)  Improving the information system of interaction in the hotel" on the materials of the Aleanda hote : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно-ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / А. М. Тирнован ; наук. кер. К. В. Паламарек. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення інформаційної системи взаємодії у готелі» на матеріалах готелю Алеанда, яка містить три розділи: «Теоретичні основи інформаційної системи у готелях», «Дослідження інформаційної системи взаємодії у готелі Алеанда» та «Напрями удосконалення інформаційної системи взаємодії у готелі Алеанда». В першому розділі роботи розкрито теоретичні основи інформаційної системи в готельному господарстві, надано характеристику інформаційної системи готелю та основних складових елементів. Розглянуто мультимедійні інформаційні технології і системи взаємодії у готелі. Представлено засоби мультимедійних технологій. Наведено систему телеприсутності для проведення конференцій. Досліджено досвід впровадження інформаційної системи взаємодії в готелях. В другому розділі проведено дослідження організаційно-економічних характеристик готелю «Алеанда», який розташований за адресою Урочище Гуч, 3, м. Чернівці біля автомобільного шляху міжнародного значення М-19. Наведено характеристику інформаційної системи взаємодії в готелі «Алеанда». В третьому розділі представлено інноваційні напрями удосконалення інформаційної системи взаємодії у готелі «Алеанда».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2095
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tirnovan_241.pdfосновний текст1.24 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.