Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2094
Назва: Удосконалення інформаційної системи взаємодії з гостями в апарт-готелі (на матеріалах готелю «T&S»)
Інші назви: Improving the information system of interaction with guests in the aparthotel» on the materials of the «T&S» hotel
Автори: Олійник, Анастасія Олександрівна
Теми: інформаційна система
information system
гості готелю
hotel guests
готельне господарство
hotel services economy
цифрові технології
digital technologies
діджиталізаці
digitization
Дата публікації: 2024
Видавництво: Олійник А. О. Удосконалення інформаційної системи взаємодії з гостями в апарт-готелі (на матеріалах готелю «T&S»)  Improving the information system of interaction with guests in the aparthotel» on the materials of the «T&S» hotel : кваліфікаційна робота ; спец. 241 «Готельно-ресторанна справа», ОП «Готельно-ресторанна справа» / А. О. Олійник ; наук. кер. Т. М. Брикова. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 41 с.
Короткий огляд (реферат): Відповідно до теми та завдання виконано кваліфікаційну роботу: «Удосконалення інформаційної системи взаємодії з гостями в апарт-готелі» (на матеріалах готелю «T&S»)», яка містить три розділи: «Теоретичні основи інформаційної системи взаємодії з гостями в готелі», «Дослідження інформаційної системи взаємодії з гостями в готелі «T&S» та «Основні рекомендації спрямовані на удосконалення інформаційної системи взаємодії з гостями в готелі «T&S». В першому розділі роботи розкрито теоретичні основи інформаційної системи взаємодії з гостями в готелях, особливості надання послуг в апартготелях. За статистичними даними в Україні функціонує 242 апарт-готелі. Наведено мотивацію персоналу, як важливої складової взаємодії з гостями апарт-готелю. Наведено сучасний аналіз впровадження інформаційних систем в готелях світу та України. В другому розділі проведено дослідження організаційно-економічних характеристик готелю «T&S», який розташований в м. Чернівці. Наведено характеристику інформаційної системи взаємодії з гостями в готелі «T&S». В третьому розділі наведено основні рекомендації спрямовані на удосконалення інформаційної системи взаємодії з гостями в готелі «T&S».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2094
Розташовується у зібраннях:бакалавр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
olinik_241.pdfосновний текст1.01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.