Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2056
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2024-06-25T09:44:16Z-
dc.date.available2024-06-25T09:44:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherУДК 658:005-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2056-
dc.description.abstractУ статті досліджено роль цифрових форм бізнес-комунікацій у маркетинговій діяльності підприємства, зосереджуючись на їх важливості та перевагах у сучасному бізнес-середовищі. Розкрито сутність цифрових комунікацій та відзначено їх переваги у порівнянні з традиційними методами обміну інформацією та спілкування. У статті також розглянуто вплив цифрових комунікацій на трансформаційні процеси у маркетинговій діяльності, відзначивши їхню значущість у зміні споживацької поведінки та взаємодії з різними стейкхолдерами підприємства. Проаналізовано асинхронні та синхронні засоби бізнес-комунікацій, вказано на їх роль у підтримці ефективної взаємодії зі споживачами та внутрішньою командою підприємства. В статті проаналізовано процес еволюції підходів до формування бізнес-комунікацій, відзначаючи зміни та тенденції у цьому процесі. Крім того, стаття включає дослідження різноманітних форм цифрових бізнес-комунікацій, що використовуються в сучасній бізнес-практиці для взаємодії зі споживачами та іншими стейкхолдерами. Також розглянуто переваги та недоліки впровадження цифрових бізнес-комунікацій та підкреслено важливість збалансованого підходу до використання цифрових та традиційних методів комунікації з метою досягнення оптимальних результатів у маркетинговій діяльності. У підсумку зазначено, що форми цифрових бізнес-комунікацій, такі як внутрішньокорпоративна розсилка електронною поштою, вебсторінки, портали та платформи для спілкування, відіграють важливу роль у забезпеченні ефективної комунікації між співробітниками на різних рівнях організації. Наголошено, що широкий спектр цифрових інструментів комунікації, включаючи електронну пошту, соціальні мережі, чат-боти та відеоконференції, надає підприємствам можливість ефективно взаємодіяти зі споживачами та іншими стейкхолдерами. Констатовано, що цифрові бізнес-комунікації сприяють взаємодії підприємств із зацікавленими сторонами, тому їхнє впровадження в маркетингову стратегію підприємства значно підвищить ефективність комунікації та слугуватиме досягненню стратегічних цілей. The article examines the role of digital forms of business communications in the marketing activities of an enterprise, focusing on their importance and advantages in the modern business environment. The article reveals the essence of digital communications and emphasizes their advantages over traditional methods of information exchange and communication. The article also examines the impact of digital communications on the transformation processes in marketing activities, noting their importance in changing consumer behavior and interaction with various stakeholders of an enterprise. The article analyzes asynchronous and synchronous means of business communications, indicating their role in maintaining effective interaction with consumers and the internal team of the enterprise. The article analyzes the process of the evolution of approaches to the formation of business communications, noting changes and trends in this process. In addition, the article includes a study of various forms of digital business communications used in modern business practice to interact with consumers and other stakeholders. The advantages and disadvantages of implementing digital business communications are also considered, and the importance of a balanced approach to the use of digital and traditional communication methods in order to achieve optimal results in marketing activities is emphasized. The article concludes that forms of digital business communications, such as intro-corporate emails, web pages, portals, and communication platforms, play an important role in ensuring effective communication between employees at different levels of an organization. The author emphasizes that a wide range of digital communication tools, including email, social media, chatbots, and video conferencing, provide businesses with the opportunity to effectively interact with consumers and other stakeholders. It is stated that digital business communications facilitate the interaction of enterprises with stakeholders, so their introduction into the marketing strategy of an enterprise will significantly increase the efficiency of communication and serve to achieve strategic goals.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВдовічена О. Г. ЦИФРОВІ ФОРМИ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА / О. Г. Вдовічена // Ефективна економіка. – 2024. – № 5.uk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectбізнес-комунікаціїuk_UK
dc.subjectbusiness communicationsuk_UK
dc.subjectцифрові комунікаціїuk_UK
dc.subjectdigital communicationsuk_UK
dc.subjectцифрові технологіїuk_UK
dc.subjectdigital technologiesuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectmarketing activitiesuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectefficiencyuk_UK
dc.subjectтрансформаціяuk_UK
dc.subjecttransformationuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.titleЦифрові форми бізнес-комунікацій в маркетинговій діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeDigital Forms of Business Communications in The Marketing Activities of The Enterpriseuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vdovichena_digital forms.pdfОсновний текст388.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.