Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРилєєв, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorФірчук, Марія Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-05-08T14:46:57Z-
dc.date.available2024-05-08T14:46:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2044-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРилєєв С. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ, ПРОГНОЗИ ТА МАЙБУТНЄ / С. Рилєєв, М. Фірчук // Розвиток обліку, аудиту та оподаткування в умовах інноваційної трансформації соціально-економічних систем : матеріали ХI Міжнар. наук.-практ. конф. 30 листопада 2023 р., м. Кропивницький / ЦНТУ. – Кропивницький : ЦНТУ, 2023. – С. 441–443.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectцифровий маркетингuk_UK
dc.subjectdigital marketinguk_UK
dc.subjectкорпоративна маркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectcorporate marketing activityuk_UK
dc.titleЦифровий маркетинг у стані війни, прогнози та майбутнєuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
441-443_Цифровий маркетинг у стані війни, прогнози та майбутнє.pdfосновний текст216.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.