Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2044
Назва: Цифровий маркетинг у стані війни, прогнози та майбутнє
Автори: Рилєєв, Сергій Володимирович
Фірчук, Марія Сергіївна
Теми: маркетинг
marketing
цифровий маркетинг
digital marketing
корпоративна маркетингова діяльність
corporate marketing activity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Рилєєв С. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ, ПРОГНОЗИ ТА МАЙБУТНЄ / С. Рилєєв, М. Фірчук // Розвиток обліку, аудиту та оподаткування в умовах інноваційної трансформації соціально-економічних систем : матеріали ХI Міжнар. наук.-практ. конф. 30 листопада 2023 р., м. Кропивницький / ЦНТУ. – Кропивницький : ЦНТУ, 2023. – С. 441–443.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2044
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
441-443_Цифровий маркетинг у стані війни, прогнози та майбутнє.pdfосновний текст216.88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.