Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2044
Название: Цифровий маркетинг у стані війни, прогнози та майбутнє
Авторы: Рилєєв, Сергій Володимирович
Фірчук, Марія Сергіївна
Ключевые слова: маркетинг
marketing
цифровий маркетинг
digital marketing
корпоративна маркетингова діяльність
corporate marketing activity
Дата публикации: 2023
Издатель: Рилєєв С. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ, ПРОГНОЗИ ТА МАЙБУТНЄ / С. Рилєєв, М. Фірчук // Розвиток обліку, аудиту та оподаткування в умовах інноваційної трансформації соціально-економічних систем : матеріали ХI Міжнар. наук.-практ. конф. 30 листопада 2023 р., м. Кропивницький / ЦНТУ. – Кропивницький : ЦНТУ, 2023. – С. 441–443.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2044
Располагается в коллекциях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
441-443_Цифровий маркетинг у стані війни, прогнози та майбутнє.pdfосновний текст216.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.