Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагрій, Конон Леонідович / Bagrii, Konon-
dc.date.accessioned2024-04-03T10:06:34Z-
dc.date.available2024-04-03T10:06:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 338.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2015-
dc.description.abstractУ досліджені окреслено важливість маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесу. Наведений алгоритм проведення маркетингових досліджень для підприємств ресторанного бізнесу. In article examines the importance of marketing research for the success of the restaurant business. The algorithm of marketing research for restaurant business enterprises is given.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (12 березня 2021р.). Вінниця. С. 449-451.uk_UK
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectресторанний бізнесuk_UK
dc.subjectменеджментuk_UK
dc.subjectметодuk_UK
dc.subjectmarketing researchesuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectrestaurant business;uk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectmethoduk_UK
dc.subjectpricing policyuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectцінова політикаuk_UK
dc.titleНеобхідність маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесуuk_UK
dc.title.alternativeThe Need Of Marketing Research For The Success Of Restaurant Businessuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154.pdfосновний текст196.15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.