Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2015
Название: Необхідність маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесу
Другие названия: The Need Of Marketing Research For The Success Of Restaurant Business
Авторы: Багрій, Конон Леонідович
Ключевые слова: маркетингові дослідження
ресторанний бізнес
менеджмент
метод
marketing researches
management
restaurant business;
analysis
method
pricing policy
аналіз
цінова політика
Дата публикации: 2021
Издатель: Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (12 березня 2021р.). Вінниця. С. 449-451.
Аннотация: У досліджені окреслено важливість маркетингових досліджень для успішності ресторанного бізнесу. Наведений алгоритм проведення маркетингових досліджень для підприємств ресторанного бізнесу. In article examines the importance of marketing research for the success of the restaurant business. The algorithm of marketing research _ for restaurant business enterprises is given.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2015
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
154.pdf196.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.