Please use this identifier to cite or link to this item:
http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1922
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрчишин, Василь Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-27T13:36:23Z | - |
dc.date.available | 2024-03-27T13:36:23Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | УДК 343.9 | - |
dc.identifier.uri | http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1922 | - |
dc.description.abstract | Публікація присвячена дослідженню повноважень Спеціалізованої антикорупційної прокуратури в протидії корупції. Охарактеризовано нормативно-правову основу діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури. Проаналізовано її роль щодо протидії корупції в розрізі конституційних функцій прокуратури. Корупція вважається негативним явищем, яке загрожує національній безпеці, демократичному розвитку держави та суспільства, конституційному ладу України. Корупційні прояви підривають авторитет країни, перешкоджають функціонуванню державного апарату, обмежують конституційні права і свободи людини та громадянина, порушують принципи верховенства права, встановлений порядок здійснення повноважень посадовими і службовими особами органів державної влади, управлінських структур приватного сектору, знищують морально-етичні цінності, дискредитують державу на міжнародному рівні. Корумпованість українського суспільства визнана однією з перешкод на шляху до інтеграції України в європейський простір. Прокуратура України посідає центральне місце в системі правоохоронних органів у сфері боротьби з корупцією. Вона здійснює протидію корупції шляхом реалізації функцій процесуального керівництва досудовим розслідуванням і підтримання державного обвинувачення, представницьку діяльність у позакримінальній сфері, координацію дій правоохоронних органів у сфері протидії кримінальній корупції. Окремі елементи боротьби з корупційними виявами наявні також і під час реалізації функції нагляду за виконанням судових рішень у кримінальних справах, застосування інших заходів примусового характеру, що обмежують особисту свободу громадян. Процесуальне керівництво досудовим розслідуванням варто розглядати в рамках і контексті єдиного цілого, у форматі виду прокурорського нагляду, покладаючи в такий спосіб край усім дискусіям навколо штучно створеної проблеми. The publication is devoted to the investigation of the powers of the Specialized Anti-Corruption Prosecutor’s Office in combating corruption. The normative legal basis of the activity of the Specialized Anti-Corruption Prosecutor’s Office is described. Its role in counteracting corruption in the context of the constitutional functions of the prosecutor’s office is analyzed. Corruption is considered a negative phenomenon that threatens national security, democratic development of the state and society, the constitutional order of Ukraine. Corruption acts undermine the authority of the country, impede the functioning of the state apparatus, limit the constitutional rights and freedoms of man and citizen, violate the rule of law, established the procedure for exercising authority by officials and officials of public authorities, governing structures of private sectoral private sector values, discredit the state internationally. The corruption of Ukrainian society is recognized as one of the obstacles to Ukraine’s integration into the European space. The Prosecutor’s Office of Ukraine is central to the law enforcement system in the fight against corruption. It counteracts corruption by exercising the functions of procedural guidance in pre-trial investigation and support of state prosecution, representation in the non-criminal sphere, coordination of law enforcement agencies in the field of combating criminal corruption. Some elements of the fight against corruption are also present in the exercise of the function of supervising the enforcement of court decisions in criminal cases, the application of other measures of coercive nature, which limit the personal freedom of citizens. The procedural guidance of pre-trial investigation should be considered within the framework and context of a single whole, in the form of prosecutorial supervision, thus putting an end to all discussions around an artificially created problem. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Вісник Чернівецького факультету Національного університету «Одеська юридична академія» : збірник наукових статей. Чернівці, 2019. № 4. 176 с. – С. 161-170. | uk_UK |
dc.subject | протидія корупції | uk_UK |
dc.subject | counteraction to corruption | uk_UK |
dc.subject | Спеціалізована антикорупційна прокуратура | uk_UK |
dc.subject | Specialized Anticorruption Prosecutor’s Office | uk_UK |
dc.subject | функції прокуратури | uk_UK |
dc.subject | functions of the prosecutor’s office | uk_UK |
dc.subject | національне антикорупційне Бюро України | uk_UK |
dc.subject | National Anti-Corruption Bureau of Ukraine | uk_UK |
dc.title | Засади діяльності спеціалізованої антикорупційної прокуратури | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | 10.71.41 Органи розслідування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Засади діяльності спеціалізованої антикорупційної прокуратури.pdf | Основний текст | 336.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.