Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1902
Назва: The use of integrated marketing communications in the restaurant business
Автори: Danyliuk, Inna
Parashchuk, Anastasiia
Bagrii, Konon
Теми: restaurant marketing
market segmentation
restaurant
marketing concept
Дата публікації: 2020
Видавництво: Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародним стажуванням (11-13 листопада 2020р.). Чернівці. С. 269-273.
Короткий огляд (реферат): Restaurant marketing starts with market segmentation - dividing it into specific groups of consumers, each of which may be offered certain types of products and services. How well a target audience is selected depends largely on the restaurant's success in the competition. The restaurant then has to decide on a consumer-oriented marketing concept.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1902
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
149.pdf81.61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.