Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1902
Название: The use of integrated marketing communications in the restaurant business
Авторы: Danyliuk, Inna
Parashchuk, Anastasiia
Bagrii, Konon
Ключевые слова: restaurant marketing
market segmentation
restaurant
marketing concept
Дата публикации: 2020
Издатель: Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародним стажуванням (11-13 листопада 2020р.). Чернівці. С. 269-273.
Аннотация: Restaurant marketing starts with market segmentation - dividing it into specific groups of consumers, each of which may be offered certain types of products and services. How well a target audience is selected depends largely on the restaurant's success in the competition. The restaurant then has to decide on a consumer-oriented marketing concept.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1902
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
149.pdf81.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.