Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1901
Название: Marketing analysis as an integral part of the complex economic analysis of business activities in marketing research system
Авторы: Bagrii, Konon
Ключевые слова: marketing activities
economic analysis
marketing analysis
market conditions
Дата публикации: 2020
Издатель: Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції з міжнародним стажуванням (11-13 листопада 2020р.). Чернівці. С. 121-124.
Аннотация: Marketing activities of organizations and their analysis act as an objective need to orient the scientific, technical, production and marketing activities of these organizations in the account of market demand, needs and demands of consumers. Therefore, marketing analysis is given considerable attention by both the orists and practitioners of organizational leaders.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1901
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
148 82.15.21.09.pdf67.04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.