Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1896
Назва: Ділове спілкування як комунікаційний інструмент в управлінні закладами готельно-ресторанного бізнесу
Інші назви: Business Communication as a Communication Tool in the Management of Hotel and Restaurant Business Establishments
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Полянко, Галина Олегівна
Теми: ділове спілкування
прийоми
комунікації
сфера гостинності
Дата публікації: 2023
Видавництво: Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 11 травня 2023 р. Чернівці: Технодрук, 2023. 266 с. – С.250-254.
Короткий огляд (реферат): The martial law introduced on February 24, 2022 in Ukraine has become a challenge to survival for most enterprises and organizations. The external environment, in particular the security situation, required a clear procedural definition of all processes in accordance with changes in the regulatory and legislative framework. But implementing these changes required a constant, complex communication process. Accordingly, there was a need to quickly respond to changes - the necessity of safe conditions for everyone, changes in the socio-economic environment, adoption of non-standard management decisions, generation of new original ideas in order to stabilize the operating conditions of existing and create new programs and projects. Thus, there was a need to establish new effective communications between all interested parties in the hotel and restaurant business. A good tool for effective communication is business communication, which should be established both with employees and with partners of the enterprise or organization. After all, thanks to effective business communication within the framework of communication processes, negative exogenous influences can be minimized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1896
Розташовується у зібраннях:15 Психологія (тези)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.