Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1791
Title: Міжнародні аспекти комунікаційного менеджменту як фактору успішності бізнес планування
Other Titles: International Aspects of Communication Management as a Success Factor of Business Planning
Authors: Верстяк, Оксана Миколаївна
Круглянко, Андрій Вікторович
Кормакова (Келару), Інна Олександрівна
Keywords: міжнародні стандарти
international standards
комунікаційний менеджмент
communication management
бізнеспланування
business planning
ключові фактори успіху
key success factors
Issue Date: 2022
Publisher: Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2022. – Вип. IV (88). Економічні науки. – С.19-29.
Abstract: Актуальність. Постановка проблеми. Тема професійного спілкування підприємців із своїми партнерами саме у аспектах обґрунтування та просування своїх бізнес-ідей, їх детального професійного опису, виділення сильних сторін, розкриття унікальності, інноваційних аспектів тощо залишається поза межами достатньої уваги при плануванні бізнесу як на етапах його започаткування, так і розвитку. Використання міжнародних стандартів комунікаційного менеджменту часто є епізодичним і не має системного характеру в українському бізнес-середовищі. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні адаптації комунікацій в бізнесі під міжнародні стандарти при започаткуванні нового бізнесу в Україні. Методологія. При побудові логіки і структури статті ми використали метод структурно-логічного аналізу. Для узагальнення підходів до гармонізації комунікативного менеджменту з міжнародними стандартами використані аналітичний та експертний методи, а також метод синтезу. Результати. Практика комунікативного менеджменту на українських підприємствах поширена переважно серед тих, які працюють з міжнародними партнерами і комунікації на рівні окремого напряму менеджменту є не стільки елементом внутрішньої культури менеджменту, скільки вимогою спілкуватися з міжнародними партнерами. Водночас, комунікативний менеджмент – це важлива складова успіху бізнесу в будь-якій країні, зокрема і в Україні. Тому необхідно виділити низку інструментів комунікативного менеджменту, які сьогодні достатньо широко використовуються в українському бізнесі (PR-стратегії і медіаресурси, соціальні мережі, email-маркетинг, корпоративні журнали). Аналогічно можна виділити низку міжнародних стандартів комунікативного менеджменту, які прямо чи опосередковано його торкаються: ISO 9001, ISO 14001, ISO 26000, ISO 31000, ISO 19600, а також Global Reporting Initiative (GRI) стандарт. Деякі інші стандарти, які можуть бути корисними для комунікативного менеджменту та бізнеспланування: ISO 22301, ISO 22316 та ISO 9004. Запровадження у практику дотримання вимог згаданих стандартів значно прискорить процес гармонізації вимог до комунікацій і у сфері бізнес-планування і, як наслідок – до підвищення якості комунікації суб’єктів бізнесу в Україні із міжнародними партнерами, що безумовно відкриє нові горизонти для започаткування та розвитку бізнесу як в Україні, так і на міжнародних ринках. Адже комунікаційний менеджмент є важливим фактором успішності у бізнес-плануванні, оскільки ефективна комунікація є ключовим чинником успішної взаємодії з клієнтами, співробітниками та іншими зацікавленими сторонами. Основна мета комунікаційного менеджменту у цьому аспекті – забезпечення правильного розуміння та інформаційного обміну між всіма зацікавленими сторонами. Практичне значення. Застосування міжнародних підходів до стандартизації у комунікаціях всередині організації та її зовнішніми контрагентами дає можливість суттєво підвищити якість обміну інформацією, ефективність прийняття управлінських рішень, побачити напрями деталізації критеріїв успішності бізнес-планування загалом та місця комунікаційного менеджменту у забезпеченні цієї успішності. Перспективи подальших досліджень. Подальше дослідження спрямоване на конкретизацію напрямків гармонізації комунікативного менеджменту в українському бізнес-середовищі до міжнародних стандартів, деталізацію запровадження елементів комунікаційного менеджменту у процесах бізнес-планування та комплексне використання комунікаційного менеджменту як одного із ключових факторів успіху новоствореного бізнесу в Україні з огляду на перспективні можливості, що відкриються у контексті післявоєнної відбудови. The topic of professional communication of entrepreneurs with their partners in the aspects of substantiating and promoting their business ideas, their detailed professional description, highlighting strengths, revealing uniqueness, innovative aspects, etc. remains beyond the scope of sufficient attention when planning a business both at the stages of its initiation and development . The use of international communication management standards is often episodic and does not have a systemic nature in the Ukrainian business environment. The practice of communicative management in Ukrainian enterprises is widespread mainly among those who work with international partners, and communication at the level of a separate direction of management is not so much an element of the internal culture of management but a requirement to communicate with international partners. At the same time, communication management is an important component of business success in any country, including Ukraine. Therefore, it is necessary to highlight a number of communication management tools that are widely used today in a Ukrainian business (PR strategies and media resources, social networks, email marketing, corporate journals). Similarly, a number of international communication management standards can be identified that directly or indirectly affect it: ISO 9001, ISO 14001, ISO 26000, ISO 31000, ISO 19600, as well as the Global Reporting Initiative (GRI) standard. Some other standards that can be useful for communication management and business planning are ISO 22301, ISO 22316 and ISO 9004. The introduction into practice of compliance with the requirements of the mentioned standards will significantly speed up the process of harmonization of requirements for communications and in the field of business planning, and as a result - to improve the quality of communication of business entities in Ukraine with international partners, which will definitely open new horizons for starting and developing business as in Ukraine and on international markets. After all, communication management is an important success factor in business planning, since effective communication is a key factor in successful interaction with clients, employees, and other stakeholders. The main goal of communication management in this aspect is to ensure correct understanding and information exchange between all interested parties.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1791
Appears in Collections:82.15.23 Організація і керування підприємством



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.